Analiza SWOT

Amazon

Strengths (puncte tari)
1. Fiind cel mai mare distribuitor online din lume, Amazon își obține punctele forte în primul rând dintr-o lovitură strategică pe trei direcții de conducere a costurilor, diferențiere, și focus. Această strategie a dus la profit de pe urma acestui curs de acțiune și a ajutat acționarii săi să obțină un venit de la companie.
2. Amazon obține în primul rând avantajul său competitiv de a-l pârghia (Tehnologia Informației) și utilizarea sa de e-Commerce ca o platformă scalabilă și ușor de dezvoltat, care asigură faptul că compania este cu mult înaintea concurenților săi.
3. Unul dintre punctele forte ale Amazonului este că se bucură de o memorie de vârf de la consumatorii la nivel global și această recunoaștere a ajutat-o să intre pe noi piețe, care au fost până în prezent în afara limitelor pentru multe companii de comerț electronic.
4. Folosind sisteme superioare de logistică și distribuție, compania a fost în măsură să actualizeze o mai bună realizare a clienților și acest lucru a dus la Amazon obținerea unui avantaj competitiv față de rivalii săi.

Weakness (puncte slabe)
1. În ultimii ani, Amazon ca parte a strategiei sale de diversificare a fost "răspândire prea subțire", ceea ce înseamnă că a permis concentrarea sa să se clatine de la competența sa de bază de retailing cărți on-line și sa permis să se aventureze în noi domenii de interes. Deși aceasta ar putea fi o strategie bună din perspectiva diversificării riscurilor, Amazon trebuie să fie conștientă de pierderea avantajului strategic pe măsură ce se îndepărtează de competența sa de bază.
2. Ca Amazon oferă transport gratuit pentru clienții săi, acesta este în pericol de a pierde marjele sale și, prin urmare, nu ar putea fi capabil de a optimiza pe Costuri din cauza acestei strategii.
3. Având în vedere faptul că Amazon este un distribuitor on-line numai, accentul unic pe retailing on-line ar putea "veni în calea" a planurilor sale de expansiune în special în piețele emergente.
4. Una dintre cele mai mari slăbiciuni și ceva care a fost adesea comentate de analiști și experți din industrie este că Amazon operează în apropiere de zero marja de modele de afaceri care au grav afectat profitabilitatea și chiar dacă compania are volume mari și venituri uriașe, acest lucru nu s-a tradus în semnificative de profit pentru companie.

Opportunities (oportunități)
1. De rulare său sistem de plată online, Amazon are posibilitatea de a intensifica în mod considerabil, având în vedere faptul că preocupările legate de cumpărături on-line, pe cât de securitate și confidențialitate sunt în cauză sunt printre cele mai de sus de probleme pe mintea consumatorilor. Mai mult, acest lucru ar îmbunătăți marjele companiei, deoarece îi permite să culeagă avantajele de a folosi propria poartă de plată.
2. Altă oportunitate, pe care Amazon o poate valorifica, se referă la ea rularea mai multe produse sub propria marcă în loc de a fi un site de expediere pentru produse terțe părți. Cu alte cuvinte, poate crește numărul de produse sub propria marcă, în loc să vândă și să stocheze produse fabricate de partenerii săi.
3. Amazon poate crește portofoliul ofrandelor sale în care stochează mai multe produse decât norma în prezent care o plasează într-o poziție de putere și confort, deoarece acest lucru se poate traduce în venituri mai mari.
4. Cea de-a patra oportunitate, pe care o are Amazon, este aceea de a-și extinde amprenta globală și de a deschide mai multe site-uri pe piețele emergente, ceea ce i-ar oferi, cu siguranță, un avantaj pe piața online de vânzare cu amănuntul, competitivă în uber.

Threats (amenințări)
1. Una dintre cele mai mari amenințări la succesul Amazon este preocuparea din ce în ce mai mare peste cumpărături on-line din cauza furtului de identitate și hacking care lasă datele sale de consum expuse. Prin urmare, Amazon trebuie să se deplaseze rapid pentru a atenua preocupările consumatorilor pe site-ul său și să se asigure că viața privată și securitatea online sunt garantate.
2. Din cauza strategiilor sale agresive de stabilire a prețurilor, compania a trebuit să se confrunte cu procese de la editori și rivali din industria de vânzare cu amănuntul. Concentrarea obsesivă asupra costului de conducere pe care Amazon îl urmează a devenit o sursă de probleme pentru companie din cauza concurenților fiind supărați că Amazon le ia afacerea.
3. În cele din urmă, Amazon se confruntă cu concurența semnificativă din partea comercianților online locali, care sunt mai agili și agili în comparație cu tipul său de strategie behemoth. Acest lucru înseamnă că societatea nu poate pierde din vedere condițiile sale de piață locală în urmărirea strategiei sale globale.



Strengths (puncte tari)

1. Opțiuni flexibile de stocare: de obicei, întreprinderile nu generează aceleași volume de date în mod regulat. Opțiunea flexibilă de stocare a DropBox permite întreprinderilor să adapteze spațiul DropBox în conformitate cu creșterea sau scăderea datelor generate.
2. Recuperarea fișierelor: în majoritatea soluțiilor bazate pe cloud recuperarea datelor care au fost șterse poate fi o sarcină dificilă. Cu toate acestea, pentru DropBox, există setări speciale care ajută la recuperarea ușoară a fișierelor și diferite versiuni ale acestuia.
3. Plan de plată: Dropbox are planuri de plată care sunt în concordanță cu așteptările clienților. Compania dispune de 2 GB de stocare gratuită, iar apoi clienților li se oferă posibilitatea de a face upgrade la 50 GB pentru 10 USD și apoi la 100 GB pentru 20 USD.
4. Utilizatorii: Dropbox are un număr total de 50 de milioane de utilizatori din care 92% dintre utilizatori nu plătesc nimic. Veniturile sunt generate de doar 8 % din utilizatori, iar modelul continuă să fie profitabil.

Weakness (puncte slabe)
1. Dependență mai mare pe corporate: compania este excesiv de dependentă de clienții corporativi pentru veniturile lor și, astfel, când cererea crește compania care are în prezent doar în jur de 80 de angajați, dintre care majoritatea sunt ingineri nu poate fi în măsură să susțină.
2. Improprii pentru toate tipurile de date: Dropbox este adecvat doar pentru anumite tipuri de date și, de preferință, este în valoare de plată pentru Dropbox numai în cazul în care datele sunt de tip similar și, de asemenea, nu foarte segmentate. Datele care sunt fragmentate sau necesită niveluri ridicate de segregare nu pot fi stocate în mod ideal în Dropbox.
3. Folosit pentru anumite tipuri de stocare: Dropbox nu poate fi folosit pentru a stoca volume imense de date sau relații prezente între diferite categorii de date, și descrie-l într-un mod care poate fi înțeles prin rapoarte ușor de utilizat.

Opportunities (oportunități)
1. Cererea tot mai mare de stocare de informații: există un număr mare de persoane fizice și de afaceri care trebuie să stocheze volume mari de date care pot fi de mai multe tipuri, cum ar fi audio, video sau documente. Acest lucru creează o mare lacună pe piață în ceea ce privește soluțiile de stocare a informațiilor.
2. Piața din Asia: există o cultură în creștere de pornire în India, China și alte părți ale Asiei. Acest lucru face Asia o piață foarte profitabilă pentru serviciile de stocare a informațiilor, în special cele care se bazează pe nor.
3. Tehnologii noi: cu mai multe orașe care încearcă să fie inteligente și tehnologii, cum ar fi internetul de lucruri, dispozitive interconectate, sisteme auto autonome atât persoane fizice, cât și unități comerciale vor produce volume și volume de date care vor avea nevoie de mult spațiu pentru stocare.

Threats (amenințări)
1. Concurență: compania se confruntă cu o mulțime de concurență din partea unor branduri precum SugarSync, SkyDrive, Google Drive etc. Există, de asemenea, multe întreprinderi mici și mijlocii care oferă stocare pe bază de nori.
2. Penetrare slabă în orașele mai mici: soluțiile de Cloud computing sunt populare în rândul indivizilor din multe orașe mici și orașe nu înțeleg beneficiile unui astfel de sistem de stocare, deși pot exista numeroase întreprinderi mici în aceste regiuni. Ar putea fi recomandabil să analizăm aceste regiuni și întreprinderi pentru a crește oportunitățile.

Facebook


Strengths (puncte tari)

1.     Mai mult de 620 milioane de utilizatori înregistrați, adică fiecare 13 pe Pământ.
2.     Activitate mare de utilizatori Facebook: de multe ori du-te la site-ul, descărca aplicații. 48% dintre persoanele cu vârsta cuprinsă între 18-34 de ani verifică Facebook imediat ce se trezesc.
3.     Dezvoltarea continuă a gamei de aplicații prin abundența de dezvoltatori, independenți și cu normă întreagă.
4.     Cadre de înaltă calificare (cu normă întreagă și independente).
5.     Sistem de implementare și promovare a aplicațiilor Facebook.
6.     Rentabilitatea ridicată a companiei: $ 1,86 miliarde de Facebook a câștigat pentru 2010 (iFacebook, 2011).
7.     Valoarea mărcii globale de internet este de 3,7 miliarde de dolari, interesul publicului larg în rețea (film, poveste de succes etc.)
8.     Creșterea valorii acțiunilor
9.     Rețeaua largă de parteneriate. Peste 2000 de site-uri. Înapoi în 2008, Facebook a lansat o aplicație care permite site-urilor să se integreze cu rețeaua socială.
10.   Facebook-al doilea după Google de trafic video.
11.   Angajarea în rețeaua socială a comunităților profesionale. Ca exemplu, Facebook este deschis .
12.   Proiecte sociale, cum ar fi munca de prevenire a sinuciderilor, suport pentru startupuri.
13.   Instrument de influență asupra situației sociale și politice, oameni celebri publică pe paginile lor etc.
14.   Angajator atractiv.
15.   Posibilitatea de a nu raporta oficial rezultatele financiare pentru o vreme. Resurse neexplorate.
16.   Rata de dezvoltare și inovare.
17.   Menținerea constantă a interesului publicului

Weakness (puncte slabe)
1. Virtualitatea resursei. Dependența totală de internet, caracteristicile etc.
2. Reprezentare scăzută în unele țări din cauza situației politice sau competitive, caracteristici tehnice (acces la internet, de exemplu).
3. Legătura strânsă a mărcii cu numele fondatorului.
4. Opacitatea activității financiare: lipsa rapoartelor financiare publice anuale înainte de retragerea companiei la IPO împinge unii investitori și dezvoltatori.
5. Imposibilitatea evaluării obiective a costului unei resurse virtuale.
6. Sunt posibile modificări foarte semnificative și rapide ale valorii companiei.

Opportunities (oportunități)
1. Stabilirea și menținerea unei prezențe constante pe termen lung a utilizatorilor în rețea, adică consumul prelungit de conținut, publicitate etc.
2. Dezvoltarea direcției de conținut video. Facebook creează 9,5% din traficul video total, care aduce rețeaua pe locul al doilea după Google (55%).
3. Co-branding și colaborarea cu alte companii dintr-o varietate de domenii, extinderea parteneriatului.
4. Dezvoltarea de aplicații noi și noi.
5. Crearea și / sau distribuirea de produse și servicii terțe. Optimal din ramurile moderne "trending" ce țin de dezvoltarea societății informaționale.
6. Odihna, munca, comunicarea, hobby-urile, comunitățile, comerțul etc.
7. Având acces la un public atât de mare, puteți vinde și oferi o varietate de produse, cum ar fi dispozitive electronice, a căror popularitate crește odată cu dezvoltarea societății.
8. Dezvoltarea ofertei de Servicii Facebook în numărul maxim al țărilor lumii, aprofundarea prezenței prin studierea și utilizarea specificului.
9. Producția planificată în 2012 pentru IPO este potențialul de creștere a investițiilor financiare și intelectuale.
10. Poziția "Trending" a industriei. Dezvoltarea Intrenetului este o tendință de dezvoltare a societății informaționale globale, una dintre cele mai importante caracteristici ale căreia: posibilitatea de a-și exprima opinia.
Threats (amenințări)
1. Ancheta o creștere bruscă a acțiunilor Facebook poate duce la consecințele negative pentru valoarea de brand și companie, în special înainte de plasarea pe IPO.
2. Explozie "bubble": frustrarea în brand și structura companiei, o scădere bruscă a valorii. Statisticile bursei estimează că Facebook este de 25 de ori mai mare decât venitul anual.
3. Planificat în 2012 pentru IPO – amenințarea notele negative companii și, ca urmare, scăderea prețului acesteia.
4. Progres în activitatea concurenților și în consecință sau de apariția produsului-substitut pericol de a reduce numărul de utilizatori și de activitate.
5. Negativ activitatea potențialilor cumpărători de Facebook, cu scopul de a reduce costurile de companii.
6. Impactul Negativ al partenerilor și investitorilor financiară, intelectuală și tehnologică de activitate. Printre parteneri se numără și companii foarte mari, potențial capabile să schimbe semnificativ poziția Facebook
7. Hacking de rețea și piraterie.
8. Slăbiciunea dreptului de autor, imaturitatea legislației în diferite țări •  Potențialul de creștere a numărului de procese pe Facebook * potențialul de influență politică al rețelei.
9. Unele țări pot interzice sau limita de Facebook din aspirațiile de a salva de sistem politic.
10. Interesul serviciilor speciale la resurse, politica unor țări (China, Coreea de sud, poate fi, Rusia ) Trebuie să omoare pe Obama – SUA.
11. Dezvoltarea rapidă a internetului. Poate că apariția unor noi jucători-înlocuitori imitatori într-un timp scurt.
12. Reducerea ratei de dezvoltare a Facebook în sine. Și, ca urmare a acestui și a punctelor anterioare, este posibil să se estompeze interesul publicului, să se scurgă în alte resurse, să se reducă activitatea.
13. Fluxul de utilizatori din motive tehnice, din cauza inconvenientelor. Potrivit unor persoane de afaceri, Facebook nu este convenabil pentru menținerea corespondenței de afaceri, a legăturilor de afaceri.
14. Pericolul unei inconsecvențe culturale. Lucrul într-o varietate de țări diferite duce la necesitatea de a lua în considerare specificul, dar este destul de dificil.
15. Nevoia de acces la internet și un anumit nivel de abilități de utilizare.

Instagram


Strengths (puncte tari)

1. Instagram oferă ușurința de a posta pe mai multe platforme (Facebook, Twitter, Google+, etc.)
2. Instagram are o bază de utilizator de peste 800 de milioane de utilizatori înregistrați
3. Este una dintre primele rețele sociale destinate exclusiv fotografiilor și filmelor video, care își arată inovația
4. Instagram poate valorifica punctele forte ale companiei-mamă "Facebook" - buzunare adânci
5. Fiind o parte a Facebook, compania are un bazin de talent puternic
6. Disponibilitatea pe Instagram a filtrelor ajută utilizatorii să facă fotografiile lor unice, eveniment stilizat
7. Mesagerie directă – Instagram Direct) - în loc de mesaje către lume, puteți mesaj și chiar într-un mod se angajeze într-o conversație imagine direct.
8. Sprijinul puternic al societății-mamă asigură un sprijin financiar bun și o inovare constantă
9. Peste 40 de miliarde de fotografii au fost postate pe Instagram

Weakness (puncte slabe)
1. Confidențialitatea și scurgerile de date au fost ridicate ca o problemă de către anumiți utilizatori de Instagram
2. Multe platforme similare de social media înseamnă o creștere limitată a cotei de piață
Opportunities (oportunități)
1. Extinderea produsului poate stimula prezența Instagram
2. Creșterea penetrării internetului și numărul de utilizatori de smartphone
3. Dezvoltarea tehnologică rapidă poate ajuta brandul să crească
4. Mai multă publicitate și marketing poate crește gradul de conștientizare a produselor.

Threats (amenințări)
1. Barierele de intrare sunt mai mici pentru întreprinderile bazate pe internet și, prin urmare, alți jucători pot intra cu ușurință
2. Inovarea continuă este necesară pentru a angaja utilizatori; altfel, utilizatorii se plictisesc de această aplicație
3. Concurența intensă poate eroda angajarea utilizatorului de Instagram

Twitter
Strengths (puncte tari)

1. Twitter a fost destul de succes în menținerea autenticității conturile celebritate care îl face unul dintre cele mai preferate canalele de social media din toate timpurile.
2. Twitter a intrat pe piață în 2006, când aproape nimeni nu a fost acolo din cauza căreia încă se bucură de acest avantaj de prim-mover fiecare afacere străduiește pentru.
3. Extrem de dependentă de tehnologie face vulnerabil dar până în prezent, nu a existat nici o întrerupere majoră care face extrem de popular. Acest lucru se întâmplă din cauza celei mai bune tehnologii care este utilizată în funcționarea platformei.
4. Twitter a devenit unul dintre canalele preferate de comunicare de către cei mai faimoși oameni și organizații. Ei folosesc chiar și această platformă pentru serviciul clienți și anunțuri oficiale.
5. marca Twitter a devenit foarte puternică în ultimul deceniu și are un logo bine cunoscut al bluebird. Compania se joacă foarte bine prin utilizarea acestei valori de brand și atragerea de oameni, organizații din toată lumea să se alăture.
6. Acest aspect de a fi în timp real cu o mobilizare uriașă peste tot în lume îl face unul dintre cele mai eficiente canale de comunicare care într-o perioadă de timp a devenit unul dintre punctele forte majore ale companiei.
7. Twitter s-a integrat cu o mulțime de alte platforme ca metodă de conectare care consolidează din nou știința datelor.
8. Twitter following a devenit unul dintre factorii importanți pe care oamenii îi privesc pentru a identifica popularitatea și valoarea de piață a unei organizații. Aceasta o face una dintre cele mai importante companii din lume în lumea digitală de astăzi.
9. Twitter are mai mult de 300 de milioane de utilizatori activi făcându-l unul dintre cele mai mari depozit de date care a devenit treptat puterea sa de bază.
10. știm cu toții că Puterea Libertății și a Twitter-ului este liberă chiar și fără publicitate. Iu este destul de simplu și ușor de utilizat, ceea ce face chiar mai atractiv pentru oameni să se alăture.
11. Twitter a dat puterea de a vorbi direct cu celebritățile, organizațiile și locurile lor preferate - cât de uimitor este asta. Aceasta este caracteristica și puterea care face Twitter unic.

Weakness (puncte slabe)
1. Rata de retenție a utilizatorilor pe Twitter este de numai 40%, ceea ce arată incapacitatea companiei de a menține persoanele interesate de platformă.
2. Deși există mai mult de 300 de milioane de utilizatori activi pe Twitter, totuși nu toți utilizatorii participă la tweeter. 90% din tweet-uri provin de la Top 10% din utilizatori, care este în ceea ce privește ca succesul platformei depinde de acea putere de utilizator de 10%.
3. Da, caracteristica existentă este interesantă, dar compania a eșuat în elaborarea oricărei noi caracteristici interesante în platformă.
4. Fiind ad-free cu nici o taxă de abonament, se pare ca nu exista nici un model consistent de venituri solide în vigoare care se pot dovedi fatale pe termen lung.
5. Platforma este de date grele oamenilor și siguranța datelor este în pericol la un astfel de forum public.

Opportunities (oportunități)
1. Oferta de servicii a clienților pentru organizații-acesta poate explora posibilitatea de a fi un instrument eficient pentru organizații pentru a deveni un instrument de comunicare într-un mod structurat.
2. Integrarea cu alte platforme - deși Twitter sa integrat cu unele platforme, totuși există o mulțime de lacune. Acest lucru poate fi tratat ca o oportunitate pentru ei de a integra cât mai multe platforme relevante posibil pentru a atrage creșterea traficului pe platforma lor.
3. Creșterea utilității clipelor Twitter-în prezent, Twitter și momente arata ca două platforme separate, acestea pot folosi ca o oportunitate de a integra perfect și atrage mai mult trafic.
4. Îmbunătățirea continuă a experienței utilizatorilor – Twitter pare că a încetat inovarea ad aceasta este o zonă în care se pot concentra într-adevăr pe îmbunătățirea experienței utilizatorilor, care în cele din urmă va duce la utilizatori mai activi.
5. Motorul de căutare – Tipul de date și informații Twitter deschide deja o oportunitate de a intra în afaceri motor de căutare la un moment dat în timp.
6. Activități de sprijin pentru întreprinderi – deoarece creșterea este uriașă, acestea pot oferi unele soluții de marketing sau comunicare întreprinderilor, care pot deveni o altă modalitate de a spori veniturile.

Threats (amenințări)
1. Modelul non-profit chiar și după 10 ani-după un deceniu de a fi în afaceri, ei nu au venit încă cu un model de profit care poate dovedi într-o zi mortal pentru companie.
2. Conturi false și incidente de hacking-aceasta este problema care este cu adevărat alarmant deoarece datele este ceea ce Twitter are și dacă este fals sau tocat, Nu există nici o valoare pentru companie.
3. Concurenții, cum ar fi Facebook, Tumble – deși Twitter are identitatea sa unică pe piața social-media place de Facebook sunt inovatoare de zi cu zi, care face existența Twitter vulnerabil.
4. Viitoarele companii de social media inovatoare-nu numai concurentul existent, dar noile și diferitele platforme incitante sunt lansate în mod regulat din cauza barierelor cu intrări joase. Twitter trebuie să se asigure că susține prin îmbunătățirea, inovarea continuă.

eBay

Strengths (puncte tari)
1. Cea mai mare piață de internet din lume. eBay are peste 150 de milioane de listări live și peste 105 milioane de utilizatori activi la nivel global în 37 de țări. Asta face ca eBay să fie cea mai mare piață online, având o mare putere asupra altor comercianți online.
2. Model de afaceri. eBay acționează doar ca intermediar între vânzători și cumpărători, care licitează și vând obiecte în piața eBay. Fiind pionier în licitațiile online, eBay nu a avut competiție și în prezent are doar câțiva concurenți direcți puternici. Astfel, modelul de afaceri al companiei este un avantaj competitiv față de astfel de comercianți cu amănuntul gigant ca Amazon.
3. Economii de scară. La început, eBay a trebuit să investească foarte mult pentru a obține IT și managementul relației cu clienții (CRM) cunoștințe și competențe, dar de atunci, folosit abilitățile sale pentru a servi peste 100 de milioane de utilizatori și pentru a crea cea mai mare piață on-line cu costuri suplimentare mici.
4. Localizare. Afacerea funcționează în 37 de țări. Fiecare piață utilizează limba locală și este adaptată la ofertele de produse locale. Nici o altă piață online globală nu este localizată într-o asemenea măsură.
5. Sistemul de plată. eBay folosește PayPal, propriul sistem de plată, pentru a efectua aproape toate plățile care merg de pe piața eBay. Din perspectiva eBay, o astfel de integrare strâmtă are beneficiile de mai multe taxe colectate (PayPal ia comisioane de tranzacție de la întreprinderi) și un control mai strict asupra experienței cumpărătorului de cumpărături. Din perspectiva cumpărătorului, PayPal oferă o metodă de plată online ușor de utilizat.
6. Brand reputation. eBay este o marcă de încredere, cunoscută peste tot în lume și este evaluată la 11 miliarde de dolari.

Weakness (puncte slabe)
1. Taxe mari. taxele eBay pentru vânzători au crescut semnificativ de-a lungul anilor. Firma primește comisioane pentru bunurile cotate, pentru bunurile vândute, pentru unele taxe de podoabă și pentru comisioanele de tranzacții PayPal. Vânzătorii de multe ori fac profit zero pe produsele lor de preț scăzut vândute pe eBay din cauza taxelor sale mari.

2. Fără alte strategii de creștere. eBay nu a dezvăluit niciun plan despre cum afacerea își va susține creșterea. Echipa de top management a firmei nu este sigur dacă eBay ar trebui să devină un comerciant cu amănuntul sau să introducă noi produse și servicii și cum să facă acest lucru: dezvoltarea propriilor produse sau achiziționarea de noi afaceri. Ca rezultat, există o mare incertitudine cu privire la viitorul eBay și direcția de afaceri.

Opportunities (oportunități)
1. Numărul tot mai mare de cumpărători mobili. eBay are un sistem de plăți puternic PayPal, care este larg acceptat și utilizat de mulți comercianți cu amănuntul online și cumpărători online, deoarece este convenabil și ușor de utilizat. Numărul tot mai mare de cumpărători mobile reprezintă o oportunitate uriașă de creștere pentru PayPal ca unul dintre puținele sisteme de plăți care îndeplinesc cerințele pentru cumpărături convenabil și de procesare a plăților pe drum.
2. Să devin vânzător cu amănuntul. eBay are acces la cea mai mare piață online din lume și este bine plasat pentru a profita de faptul că de a deveni un comerciant cu amănuntul. Compania are sistemele IT și CRM deja în vigoare și ar putea miza cu ușurință o cotă de piață de la Amazon și alți comercianți cu amănuntul on-line.
3. Creșterea portofoliului de servicii prin achiziție. Compania a achiziționat cu succes multe companii pentru a-și extinde oferta de servicii și ar trebui să continue să adauge noi servicii prin fuziuni și achiziții.
4. Deschide mai multe magazine online în alte țări. Pentru a susține nivelurile actuale de creștere, eBay și-ar putea deschide piețele online în alte economii mari și în creștere din Asia și Europa.o strategie de creștere în continuare. eBay nu a dezvăluit niciun plan despre cum afacerea își va susține creșterea. Echipa de top management a firmei nu este sigur dacă eBay ar trebui să devină un comerciant cu amănuntul sau să introducă noi produse și servicii și cum să facă acest lucru: dezvoltarea propriilor produse sau achiziționarea de noi afaceri. Ca rezultat, există o mare incertitudine cu privire la viitorul eBay și direcția de afaceri.

Threats (amenințări)

1. Securitate Online. PayPal stochează informațiile personale ale cumpărătorilor online, cum ar fi detaliile contului bancar, care este o țintă pentru furturile online. Cu cât PayPal are mai mulți clienți online, cu atât devine mai atractivă ca țintă pentru furturile de identitate.
2. Comercianți cu amănuntul online cu costuri reduse la nivel Regional. Retailers regionale low cost online ar putea depăși eBay pe mai rapid și mai ieftin de transport maritim, mai multe oferte de produse localizate și mai multe cunoștințe despre piața internă.
3. Creșterea competiției din Amazon. Prezența online a Amazonului a crescut semnificativ și acum piața Amazon este chiar în spatele eBay.
4. Ratele de schimb. eBay primește o parte din veniturile sale din operațiuni străine. Profiturile care ne sunt trimise înapoi trebuie convertite în dolari și pot fi afectate de cursul de schimb, mai ales atunci când dolarul apreciază față de alte valute.

Комментарии