Analiza SWOT
Amazon
Strengths (puncte
tari)
1. Fiind cel mai mare distribuitor online din
lume, Amazon își obține punctele forte în primul rând dintr-o lovitură
strategică pe trei direcții de conducere a costurilor, diferențiere, și focus.
Această strategie a dus la profit de pe urma acestui curs de acțiune și a
ajutat acționarii săi să obțină un venit de la companie.
2. Amazon obține în primul rând avantajul său
competitiv de a-l pârghia (Tehnologia Informației) și utilizarea sa de
e-Commerce ca o platformă scalabilă și ușor de dezvoltat, care asigură faptul
că compania este cu mult înaintea concurenților săi.
3. Unul dintre punctele forte ale Amazonului
este că se bucură de o memorie de vârf de la consumatorii la nivel global și
această recunoaștere a ajutat-o să intre pe noi piețe, care au fost până în
prezent în afara limitelor pentru multe companii de comerț electronic.
4. Folosind sisteme superioare de logistică
și distribuție, compania a fost în măsură să actualizeze o mai bună realizare a
clienților și acest lucru a dus la Amazon obținerea unui avantaj competitiv
față de rivalii săi.
Weakness (puncte
slabe)
1. În ultimii ani, Amazon ca
parte a strategiei sale de diversificare a fost "răspândire prea
subțire", ceea ce înseamnă că a permis concentrarea sa să se clatine de la
competența sa de bază de retailing cărți on-line și sa permis să se aventureze
în noi domenii de interes. Deși aceasta ar putea fi o strategie bună din
perspectiva diversificării riscurilor, Amazon trebuie să fie conștientă de pierderea
avantajului strategic pe măsură ce se îndepărtează de competența sa de bază.
2. Ca Amazon oferă transport gratuit pentru clienții săi, acesta
este în pericol de a pierde marjele sale și, prin urmare, nu ar putea fi
capabil de a optimiza pe Costuri din cauza acestei strategii.
3. Având în vedere faptul că Amazon este un distribuitor on-line
numai, accentul unic pe retailing on-line ar putea "veni în calea" a
planurilor sale de expansiune în special în piețele emergente.
4. Una dintre cele mai mari slăbiciuni și ceva care a fost adesea
comentate de analiști și experți din industrie este că Amazon operează în
apropiere de zero marja de modele de afaceri care au grav afectat
profitabilitatea și chiar dacă compania are volume mari și venituri uriașe, acest
lucru nu s-a tradus în semnificative de profit pentru companie.
Opportunities
(oportunități)
Opportunities
(oportunități)
1. Twitter a fost destul
de succes în menținerea autenticității conturile celebritate care îl face unul
dintre cele mai preferate canalele de social media din toate timpurile.
1. Cea mai mare piață de internet din lume. eBay are
peste 150 de milioane de listări live și peste 105 milioane de utilizatori
activi la nivel global în 37 de țări. Asta face ca eBay să fie cea mai mare
piață online, având o mare putere asupra altor comercianți online.
Threats (amenințări)
1. De rulare său sistem de
plată online, Amazon are posibilitatea de a intensifica în mod considerabil,
având în vedere faptul că preocupările legate de cumpărături on-line, pe cât de
securitate și confidențialitate sunt în cauză sunt printre cele mai de sus de
probleme pe mintea consumatorilor. Mai mult, acest lucru ar îmbunătăți marjele
companiei, deoarece îi permite să culeagă avantajele de a folosi propria poartă
de plată.
2. Altă oportunitate, pe care Amazon o poate valorifica, se referă
la ea rularea mai multe produse sub propria marcă în loc de a fi un site de
expediere pentru produse terțe părți. Cu alte cuvinte, poate crește numărul de
produse sub propria marcă, în loc să vândă și să stocheze produse fabricate de
partenerii săi.
3. Amazon poate crește portofoliul ofrandelor sale în care
stochează mai multe produse decât norma în prezent care o plasează într-o
poziție de putere și confort, deoarece acest lucru se poate traduce în venituri
mai mari.
4. Cea de-a patra oportunitate, pe care o are Amazon, este aceea de
a-și extinde amprenta globală și de a deschide mai multe site-uri pe piețele
emergente, ceea ce i-ar oferi, cu siguranță, un avantaj pe piața online de
vânzare cu amănuntul, competitivă în uber.
Threats (amenințări)
1. Una dintre cele mai mari
amenințări la succesul Amazon este preocuparea din ce în ce mai mare peste
cumpărături on-line din cauza furtului de identitate și hacking care lasă
datele sale de consum expuse. Prin urmare, Amazon trebuie să se deplaseze rapid
pentru a atenua preocupările consumatorilor pe site-ul său și să se asigure că
viața privată și securitatea online sunt garantate.
2. Din cauza strategiilor sale agresive de stabilire a prețurilor,
compania a trebuit să se confrunte cu procese de la editori și rivali din
industria de vânzare cu amănuntul. Concentrarea obsesivă asupra costului de
conducere pe care Amazon îl urmează a devenit o sursă de probleme pentru
companie din cauza concurenților fiind supărați că Amazon le ia afacerea.
3. În cele din urmă, Amazon se confruntă cu concurența
semnificativă din partea comercianților online locali, care sunt mai agili și
agili în comparație cu tipul său de strategie behemoth. Acest lucru înseamnă că
societatea nu poate pierde din vedere condițiile sale de piață locală în
urmărirea strategiei sale globale.
Strengths
(puncte tari)
1. Opțiuni flexibile de stocare: de obicei, întreprinderile nu
generează aceleași volume de date în mod regulat. Opțiunea flexibilă de stocare
a DropBox permite întreprinderilor să adapteze spațiul DropBox în conformitate
cu creșterea sau scăderea datelor generate.
2. Recuperarea fișierelor: în majoritatea soluțiilor bazate pe
cloud recuperarea datelor care au fost șterse poate fi o sarcină dificilă. Cu
toate acestea, pentru DropBox, există setări speciale care ajută la recuperarea
ușoară a fișierelor și diferite versiuni ale acestuia.
3. Plan de plată: Dropbox are planuri de plată care sunt în
concordanță cu așteptările clienților. Compania dispune de 2 GB de stocare
gratuită, iar apoi clienților li se oferă posibilitatea de a face upgrade la 50
GB pentru 10 USD și apoi la 100 GB pentru 20 USD.
4. Utilizatorii: Dropbox are un număr total de 50 de milioane de
utilizatori din care 92% dintre utilizatori nu plătesc nimic. Veniturile sunt
generate de doar 8 % din utilizatori, iar modelul continuă să fie profitabil.
Weakness
(puncte slabe)
1. Dependență mai mare pe corporate: compania este excesiv de
dependentă de clienții corporativi pentru veniturile lor și, astfel, când
cererea crește compania care are în prezent doar în jur de 80 de angajați,
dintre care majoritatea sunt ingineri nu poate fi în măsură să susțină.
2. Improprii pentru toate tipurile de date: Dropbox este adecvat
doar pentru anumite tipuri de date și, de preferință, este în valoare de plată
pentru Dropbox numai în cazul în care datele sunt de tip similar și, de
asemenea, nu foarte segmentate. Datele care sunt fragmentate sau necesită
niveluri ridicate de segregare nu pot fi stocate în mod ideal în Dropbox.
3. Folosit pentru anumite tipuri de stocare: Dropbox nu poate fi
folosit pentru a stoca volume imense de date sau relații prezente între
diferite categorii de date, și descrie-l într-un mod care poate fi înțeles prin
rapoarte ușor de utilizat.
Opportunities
(oportunități)
1. Cererea tot mai mare de stocare de informații: există un număr
mare de persoane fizice și de afaceri care trebuie să stocheze volume mari de
date care pot fi de mai multe tipuri, cum ar fi audio, video sau documente.
Acest lucru creează o mare lacună pe piață în ceea ce privește soluțiile de
stocare a informațiilor.
2. Piața din Asia: există o cultură în creștere de pornire în
India, China și alte părți ale Asiei. Acest lucru face Asia o piață foarte
profitabilă pentru serviciile de stocare a informațiilor, în special cele care
se bazează pe nor.
3. Tehnologii noi: cu mai multe orașe care încearcă să fie
inteligente și tehnologii, cum ar fi internetul de lucruri, dispozitive
interconectate, sisteme auto autonome atât persoane fizice, cât și unități
comerciale vor produce volume și volume de date care vor avea nevoie de mult
spațiu pentru stocare.
Threats
(amenințări)
1. Concurență: compania se confruntă cu o mulțime de concurență din
partea unor branduri precum SugarSync, SkyDrive, Google Drive etc. Există, de
asemenea, multe întreprinderi mici și mijlocii care oferă stocare pe bază de
nori.
2. Penetrare slabă în orașele mai mici: soluțiile de Cloud
computing sunt populare în rândul indivizilor din multe orașe mici și orașe nu
înțeleg beneficiile unui astfel de sistem de stocare, deși pot exista numeroase
întreprinderi mici în aceste regiuni. Ar putea fi recomandabil să analizăm
aceste regiuni și întreprinderi pentru a crește oportunitățile.
Facebook
Strengths (puncte tari)
2. Activitate mare de utilizatori Facebook: de multe ori du-te la
site-ul, descărca aplicații. 48% dintre persoanele cu vârsta cuprinsă între
18-34 de ani verifică Facebook imediat ce se trezesc.
3. Dezvoltarea continuă a gamei de aplicații prin abundența de
dezvoltatori, independenți și cu normă întreagă.
4. Cadre de înaltă calificare (cu normă întreagă și independente).
5. Sistem de implementare și promovare a aplicațiilor Facebook.
6. Rentabilitatea ridicată a companiei: $ 1,86 miliarde de Facebook
a câștigat pentru 2010 (iFacebook, 2011).
7. Valoarea mărcii globale de internet este de 3,7 miliarde de
dolari, interesul publicului larg în rețea (film, poveste de succes etc.)
8. Creșterea valorii acțiunilor
9. Rețeaua largă de parteneriate. Peste 2000 de site-uri. Înapoi în
2008, Facebook a lansat o aplicație care permite site-urilor să se integreze cu
rețeaua socială.
10. Facebook-al doilea după Google de trafic
video.
11. Angajarea în rețeaua socială a comunităților
profesionale. Ca exemplu, Facebook este deschis .
12. Proiecte sociale, cum ar fi munca de
prevenire a sinuciderilor, suport pentru startupuri.
13. Instrument de influență asupra situației
sociale și politice, oameni celebri publică pe paginile lor etc.
14. Angajator atractiv.
15. Posibilitatea de a nu raporta oficial
rezultatele financiare pentru o vreme. Resurse neexplorate.
16. Rata de dezvoltare și inovare.
17. Menținerea constantă a interesului publicului
Weakness (puncte slabe)
1. Virtualitatea resursei. Dependența totală de internet,
caracteristicile etc.
2. Reprezentare scăzută în unele țări din cauza situației politice
sau competitive, caracteristici tehnice (acces la internet, de exemplu).
3. Legătura strânsă a mărcii cu numele fondatorului.
4. Opacitatea activității financiare: lipsa rapoartelor financiare
publice anuale înainte de retragerea companiei la IPO împinge unii investitori
și dezvoltatori.
5. Imposibilitatea evaluării obiective a costului unei resurse
virtuale.
6. Sunt posibile modificări foarte semnificative și rapide ale
valorii companiei.
1. Stabilirea și menținerea unei prezențe constante pe termen lung
a utilizatorilor în rețea, adică consumul prelungit de conținut, publicitate
etc.
2. Dezvoltarea direcției de conținut video. Facebook creează 9,5%
din traficul video total, care aduce rețeaua pe locul al doilea după Google
(55%).
3. Co-branding și colaborarea cu alte companii dintr-o varietate de
domenii, extinderea parteneriatului.
4. Dezvoltarea de aplicații noi și noi.
5. Crearea și / sau distribuirea de produse și servicii terțe.
Optimal din ramurile moderne "trending" ce țin de dezvoltarea
societății informaționale.
6. Odihna, munca, comunicarea, hobby-urile, comunitățile, comerțul
etc.
7. Având acces la un public atât de mare, puteți vinde și oferi o
varietate de produse, cum ar fi dispozitive electronice, a căror popularitate
crește odată cu dezvoltarea societății.
8. Dezvoltarea ofertei de Servicii Facebook în numărul maxim al
țărilor lumii, aprofundarea prezenței prin studierea și utilizarea
specificului.
9. Producția planificată în 2012 pentru IPO este potențialul de
creștere a investițiilor financiare și intelectuale.
10. Poziția "Trending" a industriei.
Dezvoltarea Intrenetului este o tendință de dezvoltare a societății
informaționale globale, una dintre cele mai importante caracteristici ale
căreia: posibilitatea de a-și exprima opinia.
Threats (amenințări)
1. Ancheta o creștere bruscă a acțiunilor Facebook poate duce la
consecințele negative pentru valoarea de brand și companie, în special înainte
de plasarea pe IPO.
2. Explozie "bubble": frustrarea în brand și structura
companiei, o scădere bruscă a valorii. Statisticile bursei estimează că
Facebook este de 25 de ori mai mare decât venitul anual.
3. Planificat în 2012 pentru IPO – amenințarea notele negative
companii și, ca urmare, scăderea prețului acesteia.
4. Progres în activitatea concurenților și în consecință sau de
apariția produsului-substitut pericol de a reduce numărul de utilizatori și de
activitate.
5. Negativ activitatea potențialilor cumpărători de Facebook, cu
scopul de a reduce costurile de companii.
6. Impactul Negativ al partenerilor și investitorilor financiară,
intelectuală și tehnologică de activitate. Printre parteneri se numără și
companii foarte mari, potențial capabile să schimbe semnificativ poziția
Facebook
7. Hacking de rețea și piraterie.
8. Slăbiciunea dreptului de autor, imaturitatea legislației în
diferite țări • Potențialul de creștere
a numărului de procese pe Facebook * potențialul de influență politică al
rețelei.
9. Unele țări pot interzice sau limita de Facebook din aspirațiile
de a salva de sistem politic.
10. Interesul serviciilor speciale la resurse,
politica unor țări (China, Coreea de sud, poate fi, Rusia ) Trebuie să omoare
pe Obama – SUA.
11. Dezvoltarea rapidă a internetului. Poate că
apariția unor noi jucători-înlocuitori imitatori într-un timp scurt.
12. Reducerea ratei de dezvoltare a Facebook în
sine. Și, ca urmare a acestui și a punctelor anterioare, este posibil să se
estompeze interesul publicului, să se scurgă în alte resurse, să se reducă
activitatea.
13. Fluxul de utilizatori din motive tehnice, din
cauza inconvenientelor. Potrivit unor persoane de afaceri, Facebook nu este
convenabil pentru menținerea corespondenței de afaceri, a legăturilor de afaceri.
14. Pericolul unei inconsecvențe culturale.
Lucrul într-o varietate de țări diferite duce la necesitatea de a lua în
considerare specificul, dar este destul de dificil.
15. Nevoia de acces la internet și un anumit
nivel de abilități de utilizare.
Instagram
Strengths (puncte tari)
2. Instagram are o bază de utilizator de peste 800 de milioane de
utilizatori înregistrați
3. Este una dintre primele rețele sociale destinate exclusiv
fotografiilor și filmelor video, care își arată inovația
4. Instagram poate valorifica punctele forte ale companiei-mamă
"Facebook" - buzunare adânci
5. Fiind o parte a Facebook, compania are un bazin de talent puternic
6. Disponibilitatea pe Instagram a filtrelor ajută utilizatorii să
facă fotografiile lor unice, eveniment stilizat
7. Mesagerie directă – Instagram Direct) - în loc de mesaje către
lume, puteți mesaj și chiar într-un mod se angajeze într-o conversație imagine
direct.
8. Sprijinul puternic al societății-mamă asigură un sprijin
financiar bun și o inovare constantă
9. Peste 40 de miliarde de fotografii au fost postate pe Instagram
Weakness (puncte slabe)
1. Confidențialitatea și scurgerile de date au fost ridicate ca o
problemă de către anumiți utilizatori de Instagram
2. Multe platforme similare de social media înseamnă o creștere
limitată a cotei de piață
Opportunities
(oportunități)
1. Extinderea produsului poate stimula prezența Instagram
2. Creșterea penetrării internetului și numărul de utilizatori de
smartphone
3. Dezvoltarea tehnologică rapidă poate ajuta brandul să crească
4. Mai multă publicitate și marketing poate crește gradul de
conștientizare a produselor.
Threats (amenințări)
1. Barierele de intrare sunt mai mici pentru întreprinderile bazate
pe internet și, prin urmare, alți jucători pot intra cu ușurință
2. Inovarea continuă este necesară pentru a angaja utilizatori;
altfel, utilizatorii se plictisesc de această aplicație
3. Concurența intensă poate eroda angajarea utilizatorului de
Instagram
Twitter
Strengths (puncte tari)
1. Twitter a fost destul
de succes în menținerea autenticității conturile celebritate care îl face unul
dintre cele mai preferate canalele de social media din toate timpurile.
2. Twitter a intrat pe
piață în 2006, când aproape nimeni nu a fost acolo din cauza căreia încă se
bucură de acest avantaj de prim-mover fiecare afacere străduiește pentru.
3. Extrem de dependentă
de tehnologie face vulnerabil dar până în prezent, nu a existat nici o
întrerupere majoră care face extrem de popular. Acest lucru se întâmplă din
cauza celei mai bune tehnologii care este utilizată în funcționarea platformei.
4. Twitter a devenit unul
dintre canalele preferate de comunicare de către cei mai faimoși oameni și
organizații. Ei folosesc chiar și această platformă pentru serviciul clienți și
anunțuri oficiale.
5. marca Twitter a
devenit foarte puternică în ultimul deceniu și are un logo bine cunoscut al
bluebird. Compania se joacă foarte bine prin utilizarea acestei valori de brand
și atragerea de oameni, organizații din toată lumea să se alăture.
6. Acest aspect de a fi
în timp real cu o mobilizare uriașă peste tot în lume îl face unul dintre cele
mai eficiente canale de comunicare care într-o perioadă de timp a devenit unul
dintre punctele forte majore ale companiei.
7. Twitter s-a integrat
cu o mulțime de alte platforme ca metodă de conectare care consolidează din nou
știința datelor.
8. Twitter following a
devenit unul dintre factorii importanți pe care oamenii îi privesc pentru a
identifica popularitatea și valoarea de piață a unei organizații. Aceasta o
face una dintre cele mai importante companii din lume în lumea digitală de
astăzi.
9. Twitter are mai mult de
300 de milioane de utilizatori activi făcându-l unul dintre cele mai mari
depozit de date care a devenit treptat puterea sa de bază.
10. știm cu toții că
Puterea Libertății și a Twitter-ului este liberă chiar și fără publicitate. Iu
este destul de simplu și ușor de utilizat, ceea ce face chiar mai atractiv
pentru oameni să se alăture.
11. Twitter a dat puterea
de a vorbi direct cu celebritățile, organizațiile și locurile lor preferate -
cât de uimitor este asta. Aceasta este caracteristica și puterea care face
Twitter unic.
Weakness (puncte slabe)
1. Rata de retenție a
utilizatorilor pe Twitter este de numai 40%, ceea ce arată incapacitatea
companiei de a menține persoanele interesate de platformă.
2. Deși există mai mult
de 300 de milioane de utilizatori activi pe Twitter, totuși nu toți
utilizatorii participă la tweeter. 90% din tweet-uri provin de la Top 10% din
utilizatori, care este în ceea ce privește ca succesul platformei depinde de
acea putere de utilizator de 10%.
3. Da, caracteristica
existentă este interesantă, dar compania a eșuat în elaborarea oricărei noi
caracteristici interesante în platformă.
4. Fiind ad-free cu nici
o taxă de abonament, se pare ca nu exista nici un model consistent de venituri
solide în vigoare care se pot dovedi fatale pe termen lung.
5. Platforma este de date
grele oamenilor și siguranța datelor este în pericol la un astfel de forum
public.
Opportunities
(oportunități)
1. Oferta de servicii a
clienților pentru organizații-acesta poate explora posibilitatea de a fi un
instrument eficient pentru organizații pentru a deveni un instrument de
comunicare într-un mod structurat.
2. Integrarea cu alte
platforme - deși Twitter sa integrat cu unele platforme, totuși există o
mulțime de lacune. Acest lucru poate fi tratat ca o oportunitate pentru ei de a
integra cât mai multe platforme relevante posibil pentru a atrage creșterea
traficului pe platforma lor.
3. Creșterea utilității
clipelor Twitter-în prezent, Twitter și momente arata ca două platforme
separate, acestea pot folosi ca o oportunitate de a integra perfect și atrage
mai mult trafic.
4. Îmbunătățirea continuă
a experienței utilizatorilor – Twitter pare că a încetat inovarea ad aceasta
este o zonă în care se pot concentra într-adevăr pe îmbunătățirea experienței
utilizatorilor, care în cele din urmă va duce la utilizatori mai activi.
5. Motorul de căutare –
Tipul de date și informații Twitter deschide deja o oportunitate de a intra în
afaceri motor de căutare la un moment dat în timp.
6. Activități de sprijin
pentru întreprinderi – deoarece creșterea este uriașă, acestea pot oferi unele
soluții de marketing sau comunicare întreprinderilor, care pot deveni o altă modalitate
de a spori veniturile.
Threats (amenințări)
1. Modelul non-profit
chiar și după 10 ani-după un deceniu de a fi în afaceri, ei nu au venit încă cu
un model de profit care poate dovedi într-o zi mortal pentru companie.
2. Conturi false și
incidente de hacking-aceasta este problema care este cu adevărat alarmant
deoarece datele este ceea ce Twitter are și dacă este fals sau tocat, Nu există
nici o valoare pentru companie.
3. Concurenții, cum ar fi
Facebook, Tumble – deși Twitter are identitatea sa unică pe piața social-media
place de Facebook sunt inovatoare de zi cu zi, care face existența Twitter
vulnerabil.
4. Viitoarele companii de
social media inovatoare-nu numai concurentul existent, dar noile și diferitele
platforme incitante sunt lansate în mod regulat din cauza barierelor cu intrări
joase. Twitter trebuie să se asigure că susține prin îmbunătățirea, inovarea
continuă.
eBay
Strengths (puncte tari)
1. Cea mai mare piață de internet din lume. eBay are
peste 150 de milioane de listări live și peste 105 milioane de utilizatori
activi la nivel global în 37 de țări. Asta face ca eBay să fie cea mai mare
piață online, având o mare putere asupra altor comercianți online.
2. Model de afaceri. eBay acționează doar ca intermediar
între vânzători și cumpărători, care licitează și vând obiecte în piața eBay.
Fiind pionier în licitațiile online, eBay nu a avut competiție și în prezent
are doar câțiva concurenți direcți puternici. Astfel, modelul de afaceri al
companiei este un avantaj competitiv față de astfel de comercianți cu amănuntul
gigant ca Amazon.
3. Economii de scară. La început, eBay a trebuit să
investească foarte mult pentru a obține IT și managementul relației cu clienții
(CRM) cunoștințe și competențe, dar de atunci, folosit abilitățile sale pentru
a servi peste 100 de milioane de utilizatori și pentru a crea cea mai mare
piață on-line cu costuri suplimentare mici.
4. Localizare. Afacerea funcționează în 37 de țări.
Fiecare piață utilizează limba locală și este adaptată la ofertele de produse
locale. Nici o altă piață online globală nu este localizată într-o asemenea
măsură.
5. Sistemul de plată. eBay folosește PayPal, propriul
sistem de plată, pentru a efectua aproape toate plățile care merg de pe piața
eBay. Din perspectiva eBay, o astfel de integrare strâmtă are beneficiile de
mai multe taxe colectate (PayPal ia comisioane de tranzacție de la
întreprinderi) și un control mai strict asupra experienței cumpărătorului de
cumpărături. Din perspectiva cumpărătorului, PayPal oferă o metodă de plată
online ușor de utilizat.
6. Brand reputation. eBay este o marcă de încredere,
cunoscută peste tot în lume și este evaluată la 11 miliarde de dolari.
Weakness (puncte slabe)
1. Taxe mari. taxele eBay pentru vânzători au crescut
semnificativ de-a lungul anilor. Firma primește comisioane pentru bunurile
cotate, pentru bunurile vândute, pentru unele taxe de podoabă și pentru
comisioanele de tranzacții PayPal. Vânzătorii de multe ori fac profit zero pe
produsele lor de preț scăzut vândute pe eBay din cauza taxelor sale mari.
2. Fără alte strategii de creștere. eBay nu a dezvăluit
niciun plan despre cum afacerea își va susține creșterea. Echipa de top
management a firmei nu este sigur dacă eBay ar trebui să devină un comerciant
cu amănuntul sau să introducă noi produse și servicii și cum să facă acest
lucru: dezvoltarea propriilor produse sau achiziționarea de noi afaceri. Ca
rezultat, există o mare incertitudine cu privire la viitorul eBay și direcția
de afaceri.
Opportunities (oportunități)
1. Numărul tot mai mare de cumpărători mobili. eBay are
un sistem de plăți puternic PayPal, care este larg acceptat și utilizat de
mulți comercianți cu amănuntul online și cumpărători online, deoarece este
convenabil și ușor de utilizat. Numărul tot mai mare de cumpărători mobile
reprezintă o oportunitate uriașă de creștere pentru PayPal ca unul dintre
puținele sisteme de plăți care îndeplinesc cerințele pentru cumpărături
convenabil și de procesare a plăților pe drum.
2. Să devin vânzător cu amănuntul. eBay are acces la cea
mai mare piață online din lume și este bine plasat pentru a profita de faptul
că de a deveni un comerciant cu amănuntul. Compania are sistemele IT și CRM
deja în vigoare și ar putea miza cu ușurință o cotă de piață de la Amazon și
alți comercianți cu amănuntul on-line.
3. Creșterea portofoliului de servicii prin achiziție.
Compania a achiziționat cu succes multe companii pentru a-și extinde oferta de
servicii și ar trebui să continue să adauge noi servicii prin fuziuni și
achiziții.
4. Deschide mai multe magazine online în alte țări.
Pentru a susține nivelurile actuale de creștere, eBay și-ar putea deschide
piețele online în alte economii mari și în creștere din Asia și Europa.o
strategie de creștere în continuare. eBay nu a dezvăluit niciun plan despre cum
afacerea își va susține creșterea. Echipa de top management a firmei nu este
sigur dacă eBay ar trebui să devină un comerciant cu amănuntul sau să introducă
noi produse și servicii și cum să facă acest lucru: dezvoltarea propriilor
produse sau achiziționarea de noi afaceri. Ca rezultat, există o mare
incertitudine cu privire la viitorul eBay și direcția de afaceri.
Threats (amenințări)
1. Securitate Online. PayPal stochează informațiile
personale ale cumpărătorilor online, cum ar fi detaliile contului bancar, care
este o țintă pentru furturile online. Cu cât PayPal are mai mulți clienți
online, cu atât devine mai atractivă ca țintă pentru furturile de identitate.
2. Comercianți cu amănuntul online cu costuri reduse la
nivel Regional. Retailers regionale low cost online ar putea depăși eBay pe mai
rapid și mai ieftin de transport maritim, mai multe oferte de produse
localizate și mai multe cunoștințe despre piața internă.
3. Creșterea competiției din Amazon. Prezența online a
Amazonului a crescut semnificativ și acum piața Amazon este chiar în spatele
eBay.
4. Ratele de schimb. eBay primește o parte din veniturile
sale din operațiuni străine. Profiturile care ne sunt trimise înapoi trebuie
convertite în dolari și pot fi afectate de cursul de schimb, mai ales atunci
când dolarul apreciază față de alte valute.



Комментарии
Отправить комментарий